2 år sedan ❤

   Igår var det på dagen som vi fick reda på att lilla Colin låg och växte i min mage❤


Jag minns det väldigt väl. När jag skulle berättade för Roger så låg han i sängen och det var rätt tidigt så han sov. Jag frågade honom flera gånger om han verkligen var vaken. Så jag berättade att jag var gravid och han bara svarade mig kort: Jaha, okej. 
Sen vände han på sig och somnade om! 
Så typiskt honom. Haha
Vi ville gärna ha ett syskon till Elise men det blev lte tidigare än vad vi räknade med. 
   Men så bra det blev ändå. Idag är han lika gammal som Elise var när han föddes. Det är så svårt att förstå nu i efterhand att vi fixade det, för det var en rätt så påfrestande tid. Men när man är där då så löser det sig och på något sätt klarar man av det. 

Han är en så gullig kille med en massa bus i blicken som ska upptäcka allt runt sig. Kramar gärna oss och sin syster samt lägger huvudet på Tyke. 


Jag är så tacksam för att få ha denna lilla kille i vår familj och han ger oss så himla mycket varje dag ❤

Kommentera här: