Veckan avklarad!

   Då var det fredag och min tur att få vara ledig. Efter 10 dagars jobb så ska jag vara välförtjänt ledig i tre dagar :) 


   Barnen har varit på dagis i fyra dagar och det har funkat jättebra. Jag har lämnat glada barn och hämtat dem glada. Det är härligt att se dem trivas så bra där. 

I helgen ska Roger jobba så det blir en helg med barnen. Imorgon ska vi iväg och hämta nummerlapparna som vi behöver till vårruset på onsdag. Sen ska jag och Ingrid köpa lite roliga saker som vi ska ha på oss när vi springer. 
Hoppas vi hittar något bra ;) 

   På söndag tänkte jag försöka ta mig ut till hundklubben och träna lite agility med Tyke. Först gå en rund runt Saxtorpssjöarna och sen träna lite. Förhoppningsvis somnar Colin i vagnen! 

Elise och Roger i vår nya soffa som vi fick hem i onsdags. Vi bestämde rätt snabbt att denna soffan skulle vara "hund-fri" så Tyke får befinna sig på golvet eller i sin korg numera. Det funkar än så länge bra men när vi inte är hemma lägger vi kompostgaller i den så han inte hoppar upp! 

Kommentera här: