Vemodigt...

I onsdags var Linnea här och köpte lite av Elise bebiskläder och i fredags kom Rogers nästkusin som också ska ha barn och köpte kläder. På måndag kommer min kollega Marie och köper kläder hon också. 


Det är väldigt blandade känslor... Alla deras kläder för med sig speciella minnen ❤ Det känns i hjärtat och egentligen hade jag velat ha en liten till. Men jag har vant mig vid tanken och vi har ju två fantastiska barn redan. En pojke och en flicka dessutom ❤ 

Men det känns nog mest svårt att skiljas från dem för att jag inte vill att de ska vara så stora som de är redan! De har växt till två stora personligheter och fast de är syskon är de väldigt olika. Lika på utsidan men olika personlighet och vilja. 
Den där bebis tiden går alldeles för fort och den gick ännu fortare när Colin var liten! 

Men det är en del av livet och trots allt är det jätteroligt när barnens kläder kan användas igen ❤


Kommentera här: