Frustrerad...

   Att träna och gå långa promenader under semestern gick ju sådär eftersom att jag fick ont i halsen. Som fortfarande håller i sig, från och till!

Det är jättekonstigt för på morgonen och kvällen gör det väldigt ont och sen nästan inget på dagarna. 

Jag fick ju antibiotika utskrivet men det tog en vecka innan det blev lite bättre men det gör ju fortfarande ont! Det borde ha hjälpt efter 3-4 dagar och jag borde definitivt vara frisk nu. 

Det som gör mig mest frustrerad är att jag så gärna vill komma igång och träna igen. Svettas och känna mig lite fast i kroppen igen... Jag vill så himla gärna men vågar inte eftersom jag är rädd för att det ska göra att halsen blir sämre igen. 

Sen är jag inte sugen på att ringa vårdcentralen igen och gå dit. Jag har lagt över 1000 kr på läkarbesök och mediciner förra månaden - som inte ens gjorde mig frisk... 

Jepp jag är bitter och det finns de som har värre åkommor än mig men jag vill faktislt må bra nu! 

Kommentera här: