Hektisk helg!

   Det har verkligen varit full rulle hela helgen men jag har ändå hunnit med en del. 

I torsdags pajade Rogers rygg när han tränade pingis. Efter det jobbade han natt och den var allt annat än bra. Han hade knappt kunnat jobba något alls och hade jätteont! Så när jag jobbat hämtade jag barnen på dagis och sen gjorde jag lite mat. Barnen somnade sen rätt tidigt efter att ha varit på dagis 6-15. 
När de somnat körde jag och hämtade ett tält hos mammas granne inför agilitytävlingen dagen efter samt ett täcke till Tyke hemma hos mamma. 

Roger mådde inte bra alls när jag kom hem och hade riktigt ont stackarn. 
Vi bestämde att jag skulle åka iväg ändå men bara ta Colin med mig. Elise behöver han ju inte lyfta osv. 

Lördags morgon och jag började packa ut grejerna i bilen samt förbereda mig och colin på avfärd. Roger hade fortfarande otroligt ont stackarn och jag ville knappt lämna honom...
Efter att jag diskat oss i tunnelracet så åkte jag hem. Klockan gick så himla fort och jag skulle iväg på personalfest senare. När hag kom hem körde Roger iväg för att då hhälp med ryggen och jag gjorde vid mig. 
En buss hämtade oss i Landskrona kl 16 och körde oss sen till Lund. 
Det var en fest med olika butiker och en massa människor. Det var jättegod mat, bra underhållning och en massa skratt. 
Jag hade riktigt roligt och var hemma runt 2 i Tågarp. Så trött jag var, är inte van att vara uppe så länge! Haha, börjar nog bli gammal!

Idag har jag städat, damsugat, klippt gräset m.m. Roger är bättre idag men kan fortfarande inte röra sig så mycket. 

Däremellan var barnen med ute i trädgården och härjade i sandlådan och lekte. Det märks de veckor som de inte är på dagis så mycket att de behöver aktiveras mer då de bråkar och kivas. 
Men det är ju lätt åtgärdat 🖒 

Imorgon börjar en ny jobbvecka och jag jobbar måndag, torsdag, lördag och söndag. Lite lugnare, men det behövs! Måste tvätta och sräda en massa så det passar perfekt. På onsdag är der dags för agilitykurs igen och set ser vi fram emot som alltid 🖒

Kommentera här: