KLART!

Nu är jag äntligen klar med min eximinationsuppgift! Så otroligt skönt att ha skickat in den. Nu kan jag slappna av resten av vistelsen här och njuta :)
När jag skrivit det här ska jag gå ut med hundarna i regnet och sen ska jag trimma klart Isa innan jag börjar baka några av de kakor som vi ska sälja på utställningen i Landskrona på lördag.

Jag hade inte tid att blogga igår så jag skriver nu istället vad jag hittade på. Jag tvättade, skrev på uppgiften och så var jag och mamma iväg en runda till center syd. Jag hittade en massa nya kläder och 3 par skor bland annat. När jag fyllde år fick jag pengar av mamma och pappa att handla för så det var de som användes igår.
Ikväll har de V.I.P kväll på center syd men de tjuvstartade redan igår. Jag köpte kläder på Cubus och fick nästan 500 kronor rabatt! De kläderna jag köpte kostade drygt 900 kr och jag fick väldigt mycket kläder för det priset. Sen var vi på skopunkten där jag köpte tre par skor, varav det ena paret var nersatt från 245 till 199. Och jag hittade även ett par skor som var nersatt från 399 till 99, dessutom köpte jag tre par och fick det paret för 99 kronor på köpet. Sparat 399 kronor där också!
På vägen ut gick vi in om Gina Tricot för jag har som sagt presentkort där som jag fick i julklapp av Farmor och Farfar som jag inte använt än. Köpte ett par riktigt häftiga leggins, linne och två par enfärgade leggins för 330 kr. Jag betalade 30 kr för presentkortet var på 300.
Jag mådde så bra när vi åkte därifrån! Att ha gjort SÅ många fynd kan man leva på riktigt länge!! Jag ska ladda kameran och rada upp alla fynd sen så ni får se dem :)

Nu ska jag göra lite nytta!
// Marica

Kommentera här: