Förlovningen <3 121212

 
Hur gick det till då?
   Jag hade haft en riktigt dålig dag på jobbet och hade världens migrän när jag körde hem och slängde mig i duschen och deckade sen i sängen.
   Runt 16.20 vaknade jag av ett sms från Roger där han skrev att han skulle bli lite sen hem. Jag tänkte inte mer på det, han brukar bli kvar en stund ibland och prata med sina kollegor. Så jag somnade igen och sen ringde han när han var på väg hem och då berättade jag att jag inte mådde så bra och vad som hänt på jobbet (vilket är löst nu) och han förstod att jag var ledsen och ville veta allt. En stund efter att vi lagt på luren gick jag upp och började göra middagen och han kom hem.
När han kom hem hade han varit och köpt blommor, choklad och annat gott! Måste poängtera att detta var FÖRSTA gången som han köpt blommor till mig så jag undrade såklart vad det var som stod på!
    Jag kramade om honom, mycket för att jag verkligen behövde det efter den jobbiga dagen på jobbet, och sa att jag älskade honom en massa. Sen tittade jag på blommorna igen och frågade vad som det nu var?
   Då sa han att han skulle köpt ringar också men att han ville att jag skulle vara med och välja ut dem :) Hela jag lös upp och sa va? Menar du det?
Så sa han, ja det är klart, om du vill?
Givetvis ville jag det och kramade och pussade på honom igen!
 
   Vi åt middag sen och min huvudvärk ville inte ge med sig men jag ville ju så gärna fira med honom och svävade på moln! Jag föreslog att vi skulle åka till Väla när vi ätit klart så det gjorde vi :)
   Vi valde ringar och beställde dem och fick reda på att det skulle ta runt 4-5 dagar att få dem och jag har nog aldrig längtat så mycket efter något någon gång som jag längtar tills vi får dem!
 Eftersom jag jobbar så åker vi troligen och hämtar dem på fredag så vi kan göra det tillsammans :)
Bilder på dem kommer upp här såfort vi fått dem!
 
Jag är så lycklig att det inte går att sätta ord på det, en häftig känsla <3 <3
 

Kommentarer:

1 Björn:

Grattis igen ;)

Kommentera här: