Haft besök!

Farfar mailade mig i förmiddags och frågade hur det hade gått med jobbet och så vidare. Då kom jag på att jag lovat att jag skulle komma med några bilder till dem. Så jag frågade om de skulle vara hemma i kväll, men så ringde de istället och bjöd in sig själv, de har ju inte varit här i lägenheten och tittat än.
De köpte med sig en kaka och så fikade vi och snackade en stund innan de körde igen.

Just nu är där en stek i grytan på spisen som jag och Roger ska käka när den är klar och han har kommit hem såklart :)
Sen blir det nog en lugn kväll för jag ska nämligen börja jobba i morgon! De ringde därifrån idag och jag ska jobba imorgon 16-21.15, sen även på onsdag 7.15-16 :) Ska bli så kul och komma igång och jobba nu efter att ha varit hemma och inte gjort någonting alls nästan i snart 2 månader!
Det är lite nervöst måste jag erkänna men det ska säkert gå bra :)

Nu ska jag skala lite potatis som vi ska ha till köttet :)

// Marica

Kommentarer:

1 Bamse:

Lycka till med nya jobbet.

Kommentera här: