Trivs med tillvaron :)

   Men jag måste erkänna att jag samtidigt är orolig!
Allt känns så bra just nu, jobbet funkar bättre än jag någonsin trodde att det skulle göra, det är 4 veckor kvar tills vi blir man och fru, jag har hittat skor att ha på mig på bröllopet, vi har fått en massa hjälp med allt till vår stora dag m.m. Allt känns för bra för att vara sant och jag undrar när jag ska vakna ur denna underbara bubbla med allt lyckligt och fantastiskt... Det känns overkligt att alla gör en massa bara för vår skull!
   Alla gäster har tackat ja till inbjudan och det känns jättekul att alla vill komma :) Det är ju trots allt gästerna som gör den största delen av dagen och även festen!
 
   Idag ska jag göra ett långt pass i kassan och slutar 18.30 ikväll. Då ska jag köra till Asmundtorp och hämta upp cockerkillarna Loffe och Fuji, de ska nämligen vara här i helgen och imorgon ska de följa med till Kullaberg. Där ska vi tillsammans med Emma och Höken (Patrik) gå en lång runda i skogen, sist vi var där tog rundan 4 ½ timme så vi och de lär vara trötta efteråt ;) Antagligen följer kameran också med om vädret tillåter det. Hoppas att jag kan knäppa av lite fina bilder på oss, hundarna och naturen där för det är riktigt fint där :)
 
   Nu ska jag käka lite så jag orkar hela dagen :)
 
// Marica
 
 
   Denna jackan fick jag av Roger i onsdags, jag har haft ögonen på den vääääldigt länge och när vi var på JC och jag provade den och även visade och sa att jag ville ha en sån så sa han utan att tveka, ja men jag köper den till dig då :) Gissa om jag blev glad och log resten av den dagen? ;)
 
 

Kommentera här: