Min födelsedag igår!

Igår blev jag ett helt år äldre och dagen började tidigt då jag jobbade 7-14.30. Efter det körde jag hem och då hade Roger städat och fixat i hela lägenheten! Han va inte hemma utan var iväg med Fuji och köpte en present till mig. Så jag hoppade i duschen och när jag var klar och hade klätt på mig kom de hem och jag fick en stor superfin bukett med blommor! (Andra gången han köper blommor till mig)
Sen fick jag även ett presentkort i PeakPerformance som jag ska använda i veckan :-)
Mamma, pappa, Malin, Dennis och de tre vovvarna var här vid 16 och vi åt lite god mat och sen även efterrätt. Mysigt och lugnt firande men helt perfekt :-)

Idag ska jag och Fuji gå en långpromenad och vi måste även köpa bajspåsar. Det blir en lugn dag innan jag ska jobba kl 16.

// Marica




Kommentera här: