Smyger sig på!

Ja nu är vii nere på 5 dagar innan avresa!
Skit vad tiden har gått fort!
 
   Jag är fortfarande rätt förkyld och näsan är om och fjällar för tillfället... Kul när vi ska gå på Halloweenfest på lördag! Men det är i alla fall lite bättre och det är huvudsaken.
   Idag har jag bara jobbat 4 timmar och det var rätt skönt efter de senaste långa dagarna. Imorgon är Roger ledig och då jobbar jag 6.30-15.30 så han får en heldag för sig själv, med Fuji ;)
 
   Jag har bara packat lite grann inför resan, har hängt upp en necessär på toaletten och köpt mindre reseförpackningar som vi kan hälla schampo m.m. i så slipper vi dra med oss onödig vkt! Hade tänkt att dra upp resväskorna från förrådet under trappan men jag kommer inte loss riktigt...
   Saknar min man som är i Höganäs och skriver över sig på klubben där och dessutom tränar med dem ikväll. Han är hemma efter typ 21.30. Vi träffades snabbt och åt innan han körde iväg igen bara, annars har vi inte träffats sen i morse. Men se det positivt att vi snart ska få tillbringa en hel vecka tillsammans ;)
 
   Måste berätta vilka goa kollegor jag har på jobbet :) De är så gulliga och vi är samma typ av människor och funkar så bra tillsammans vilket är jättekul! Ett härligt gäng verkligen!
 
   Vad mer då?
Håll tummarna för att jag slipper vara förkyld och snorig när vi åker på tisdag! Inte kul att sitta på ett plan i 6 ½ timme och behöva snyta sig snora och hosta hela tiden!
 
Nu ska jag faktiskt ta tag i något, diska kanske?
(Hade glömt hur tråkigt det är)
 
Ha en bra kväll!
// Marica
 
Vädret i Dubai när vi landar på tisdag ;)
 

Kommentera här: