Helg!

Det är ju ingen större skillnad på dagarna för min del egentligen eftersom jag är hemma hela dagarna och är "ledig". Men ändå! Det är ju ändå ett par dagar som mankan ta det extra lugnt på :)
 
Dagarna går och Elise växer och utvecklas varje dag! Hennes nacke är stark nu och hon drar sig upp i armarna allt mer. Hon tycker att det är roligt och blir ivrig och vill mer. Mer och mer får vi tillbaka från henne och det värmer i hjärtat ♥
I måndags förra veckan blev hon två månader gammal och vi undrar redan vart dagarna tar vägen. 
I tisdags var vi iväg först på mammaträff och sen blev Elise vägd och mätt! Hon väger ni 5590 gram och är 60 cm lång. Om en månad ska hon döpas och det blir nog tungt för hennes faddrar att bära på henne ;)
 
Här får ni lite bilder från veckan
 
Jag inventerade Elise kläder inför shoppingturen till Ullared.
 
Trött tjej efter en tur med vagnen
 
Inne på Ullared var Elise så himla duktig! Hon låg och lekte med sin leksak och skrattade när hon inte sov Vi va där 8 till 17 så vi var trötta allihop när vi körde hem ;)
 
Såhär fin var Elise när vi skulle på kalas :)
 
Ingen jättebra bild men där en en mysig känsla i den <3
 
Denna tog jag precis, vi har varit ett ärende i stan och efter det blir man såklart trött.
 
Såhär trött var hon efter vi varit på kalas i söndags, hon somnade direkt i bilen och fortsatte sova fast jag klädde av henne och satte på henne pyamasen.
 
Hon har så näpet uttryck ibland vår söta tjej <3
 
Sista bilden för denna gången :)

// Marica
 

Kommentera här: