BM besök

   I förmiddags åkte jag, Elise och Roger till mvc för en vanlig kontroll.
Vi fick lyssna på hans hjärta och det lät jättefint. Mitt blodtryck var lågt som med Elise men inget som är någon fara. Jag fick även väga mig och så kontrollerade hon mitt järnvärde. Vikten var ungefär samma som när jag skrev in mig runt 63 kg, järnvärdet var för lågt men jag hade glömt att ta järntabletterna i två dagar så det förklarade nog saken. Så jag skulle fortsätta ta dem och bli bättre på att komma ihåg det så skulle det säkert bli på normal nivå igen.
Just det, magen mätte hon också och den var 22 cm, mindre än med Elise! Så jag är inte så stor som alla säger att jag är... 

När vi varit på mvc så åkte vi till ÖB och jysk en sväng. På ÖB köpte vi lite saker till kalaset och på Jysk hittade vi ett utemöblemang till vårt trädäcket på rea. Dock kom vi fram till att vi behövde fundera lite först innan vi köper det. Så eventuellt kör vi dit under veckan om vi ska köpa det. 
Sen körde vi till Kvantum där jag beställt lite varor på vår onlinetjänst. Vi chansade på att det var färdigt fast det inte skulle vara klart förrän på eftermiddagen. Men vi hade tur och det var färdigt så vi fick det med oss hem och slapp köra en extra runda dit. 

När vi kom hem började jag baka till kalaset och höll på några timmar. Hoppas nu att jag ska hinna med allt! 

Ha en trevlig kväll :)



Kommentera här: