Jävla coronavirus...

   Precis så känner jag just nu och vill skrika ut. Jag är helt slut mentalt efter dessa dagarna. Isolerad, trött och känner inte att jag räcker till. 
Elise testade positivt på ett snabbtest i torsdagskväll efter att haft feber hela dagen samt haft huvudvärk. Freya fick feber natten till lördag och på eftermiddagen så lyckades jag göra ett test på henne också som var positivt. Hela dagen gick till att ha henne i famnen. Hon sov mer eller mindre hela dagen. I min famn då i soffan. Min fitbit visade att jag gått typ 2000 steg på hela dagen...
Colin började klaga på att han hade huvudvärk han också så jag gjorde ett test på honom som va negativt. 
Idag började jag och Roger få symptom, men bara som en lätt förkylning och lite hosta. (Än så länge!)
Elise är nästan som vanligt idag så det är väldigt skönt.
Colin fick feber nu ikväll så han lär vara riktigt dålig imorgon...

Vill bara att detta ska vara över nu...

Kommentarer:

1 petra:

så segt med coronan, krya på

Kommentera här: