Trött i kroppen och psyket

Idag har jag inte lämnat huset på en vecka... Elise fick feber och ett test visade positivt. 
Natten till lördag fick Freya feber och visade också positivt på ett test under dagen. Colin klagade på huvudvärk men hans test var negativt. 
Under söndagseftermiddagen hade resterande 3 fått symptom så karantänen var ett faktum. 
Under dessa dagar har vi sovit dåligt, tampatsmed syskonbråk från de två stora och sen har vi vuxna mått sisådär också.
Igår gick Elise tillbaka till skolan men Colin får vänta till nästa vecka. 
Det har blivit mycket skärmtid och tv denna veckan och jag vill bara komma ut och leva som vanligt nu. Det är ju en stor fördel att alla haft det samtidigt, nu är det avklarat liksom. Elise lärare sa att alla i klassen haft det nu dessutom.

Just nu mår jag bra men är lite snuvig, inte så jag behöver snyta mig men det känns att man inte är helt 100. Går jag ut och går eller städar osv härhemma så blir jag varm och genomsvettig. Imorgon har mina 5 dagar gått så jag borde väl vara frisk? 

Kommentera här: