Bilder från Skutberget!

Nu kommer det några av bilderna ifrån Skutberget (vet jag skrev stockfallet innan, men det blev lite fel bara)
(Skulle redigerat bilderna lite men det har inte funnits tid, solen gömde sig bakom molnen när vi var ute också så bilderna blev lite gråa o mörka...)


Uppe till vänster i bild kan man se ett gäng som är ute på Vänern och pimplar :)


Mina kära vänner visar sig från sin bästa sida... Vänern i bakgrunden


Denna sidan tycker jag är bättre :)


Den "stigen" vi gick på hade nu vintertid blivit ett skidspår för längdskidåkare. Men mellan spåren gick vi, där var det 2-3 cm snö så det var rätt så jobbigt att gå i!


Längs banan fanns det styrkeövningar




Såhär jobbigt var det att gå i den djupa snön




Snöskoter spår


Alla provade detta träningsredskap, det är mycket jobbigare än det ser ut!


Det ser ni här på Sabinas min!


Det blev Lines tur


Denna bilden gillar jag :) (Line som tagit den)


Jag kämpar med stocken. Kan tillägga att jag klarade flest av oss tre!


Påväg tillbaka efter promenaden :)

// Marica

Kommentera här: