Ny plugg-dag

Dagarna går fort när man har mycket att göra!
Jag sitter just nu på biblioteket och skriver på fördjupningsuppgiften. Det går rätt så trögt faktiskt. Jag kom fram till en frågeställning igår, men den hade jag sen inte material till så det var lite surt. Sen kom jag fram till en igår men den har jag inte fått någon respons på av lääraren så jag vet inte riktigt vart jag ska börja riktigt...

Det löser sig säkert! I värsta fall får jag komplettera och det går alltid att fixa på något vis :)

Vi hörs senare om jag har tid!

// Marica

ps. Imon åker jag till skåne!

Kommentarer:

1 lovisa:

Hej haft en bra dag hittils?:)



Just nu har jag två tävlingar i bloggen!

1. vinn en VALFRI Vara från brandsinfashion, ex smycken,skor,wctjackor,bikinis/badshorts, klockor och MYCKET mer av märken som; converse,ed hardy, dior,chanel m.m.

För att läsa mer, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment



2. Vinn ett par valfria lösögonfrasnar från dreamcollection.se!

för att läsa mer, klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-losogonfransar.html#comment

Kommentera här: