Ett tag sedan sist!

Ojdå det var verkligen längesen jag skrev här sist!
Men jag har haft att göra om man säger så ;) Det känns som att jag jobbar alltid, vilket ju såklart är bra eftersom jag har fått en bra inkomst men jag jobbar mest kvällar och det är jag lite trött på. MEN det funkar och det är ingen chans att jag och Roger tröttnar på varandra ;)
 
Vad har hänt sen sist då?
121212 - Jag och Roger förlovade oss och det känns helt underbart :) Det är jättekonstigt att man kan vara nykär fortfarande efter 14 månader tillsammans, han måste vara "the one" <3
(Hur det gick till tar vi i ett annat inlägg) Vi har inte avslöjat det och gjort det offentligt på facebook än men väntar tills vi fått ringarna och kan ta kort på dem tillsammans :)
 
Snön har försvunnit, om ni nu inte märkt det ;)
 
Jag har jobbat en massa och såg precis att jag får min lön imorgon redan så det är riktigt härligt!
 
   Julen står för dörren och det blir en julledighet som kommer att vara fullspäckad! Men vi ska njuta av varenda sekund som vi är tillsammans och mysa ordentligt. Och dessutom passa på att ta det lugnt och umgås med släkten :)
 
   På torsdag efter att Roger jobbat ska han hämta hit Fuji så att han kan vara här hos oss hela helgen till söndag när vi ska hem till min moster och fira jul :) Ska bli mysigt att ha honom här!
 
Nu ska jag skriva på hur det gick till när Roger friade till mig ;)
 
//Marica

Kommentera här: