(Städ)Lördag

   Roger gick upp runt kvart i sju i morse och då vaknade även jag till eftersom det var dags att tvätta igen. Han åkte iväg till Sölvesborg med sin lagkamrat här nerifrån för att spela seriesammandrag med sitt lag.
  Smart drag får man säga att lägga matcher samma dag som vi har tvättid! Hehe, nej nu är det så att det var bestämt sen innan. Vi skulle tvättat igår men då var vi i Asmundtorp hos mamma och pappa. Jag var även och hälsade på där jag sommarjobbade i somras tillsammans med en annan sommarjobbare.
 
   Ikväll kommer det gäster hit på middag och jag har att göra fram tills dess! Städa hela lägenheten och sen ska jag laga mat och baka efterrätten! Dessutom så är Fuji här hela helgen så honom ska jag ut och gå med när tvätten är klar om en timme ungefär.
 
   Veckan på jobbet har varit bra och jag kommer mer och mer in i rutinerna där och koderna till de olika frukterna och så vidare sitter snart i huvudet! Farmor och farfar var även och hälsade på en kväll och det var jättekul att de kom :)
 
   Nu ska jag fortsätta!
 
//Marica

Kommentera här: