En glad nyhet!

Efter att ha varit arbetslös i lite mer än 7 veckor har jag fått ett jobb!
Jag var på intervju igår och fick det :) Det är i en ica-butik i Mörarp som jag fått jobb.
I början blir det lite mindre eftersom jag ska läras upp först, vilket tar ungefär 2 månader.
Men det är ju något i alla fall och jag har sagt att jag vill jobba så mycket som det bara går.
 
Lite tankar som ligger i huvuder i och med att jag fått jobb är att vi nu kan börja spara pengar så att vi så småningom kan få ihop till en kontantinsats till ett hus, vi kommer kunna göra mer saker tillsammans.
Min garderob behöver en rejäl uppdatering dessutom så det ser jag fram emot så småningom ;)
 
Jag längtar efter att vi kan köpa ett hus och Fuji kan flytta in permanent till mig, jag saknar honom så himla mycket när han inte är här och jag har så dåligt samvete för att jag inte kan umgås med honom mer... Men jag vet att han har det bra och trivs i Asmundtorp med sina kompisar och mamma och pappa. De har dessutom inget emot att han bor där utan mig så det känns bra ändå. Men det hjälper inte mot att jag saknar honom...
//Marica

Kommentera här: