Regnig onsdag...

 Ställde klockan på 6.45 för att jag trodde att vi hade tvättid idag. Men när jag gick ut och tittade så visade det sig att jag inte har tvättid förrän imorgon bitti! Undrar hur jag tänkte egentligen förjag börjar jobba 6.30 imorgon så det funkar inte riktigt att tvätta då! Jaja, vi får väl vänta några dagar till helt enkelt ;)
 
   Så nu sitter jag här i min ensamhet och tycker att det är riktigt obehagligt när det blixtrar utanför och rutorna skakar emellanåt... Jag gillar det verkligen inte och mitt huvud blir väldigt tungt av det så jag hoppas på att jag slipper huvudvärken.
 
   Idag jobbar jag 11.45-18 och innan dess ska jag hälsa på min lilla vovve och hans kompisar i Asmundtorp. Hoppas att det blir ett uppehåll så jag slipper li dyngsur ;)

Känner inte att jag har så mycket att skriva om idag, det blir inte så mycket läsbart så jag slutar här ;)
 
// Marica
 
 

Kommentera här: