Midsommar i Kågeröd :)

Vilken mysig midsommarafton vi hade igår i Kågeröd :) Kågeröd, tänker ni då. DEN HÅLAN! Men då kan jag berätta att ja, Kågeröd är en håla, men med rätt människor, god mat, bra musik och en massa skratt kvittar det att man är i hålan Kågeröd :) Det blir trevligt i alla fall!
Och trevligt det hade vi verkligen!
Jag lyckades hitta en midsommarklänning till sist och jag spillde dessutom inte på den fast att den var vit ;)
För första gången känner jag mig fin i en sån här klänning och dessutom har jag kropp till det nu. Vilket är jätteroligt :)
 
Bilden snodde jag från Sofie ;)
 
Tack allihop för en jättefin dag och fantastiskt arrangemang från er som fixat allt från tält till midsommarstång och mat m.m.m.
 
// Marica

Kommentarer:

1 Line:

Vilken pudding!

2 Anonym:

/Line

3 farmor:

Du är så vacker. jag är stolt över dig................Kram farmor

Kommentera här: