V 34 <3

   I tisdags kväll tog Roger bilder på mig och Bulan men de blev jättesuddiga så jag vill inte lägga upp dem. Kanske kommer det en bild idag om jag kommer ihåg det. Annars får ni vänta till nästa vecka ;)
Hela förra veckan hade Roger semester och det var så mysigt att bestämma på morgonen vad vi skulle göra av dagen. Jag jobbade bara på tisdagskvällen och då passade Roger på att åka och träna.
 
   6 veckor kvar, knappt 1 ½ månad! Kroppen känns tyngre och tyngre nu för varje dag och vissa dagar känner jag mig öm precis överallt. När jag vaknar på morgonen är det som värst, har jag sovit på sidan känns det bättre. Men om jag lagt mig på ryggen blir jag både yr och jätteöm när jag ska resa mig upp. Innan jag blev gravid sov jag nästan alltid på rygg så det är svårt att vänja kroppen vid att sova på sidan! Speciellt om jag vänder mig i sömnen.
   Nästan varje dag tar jag mig en vilostund på 30-90 minuter, det beror på hur länge jag kunnat sova på natten och vad jag gjort under dagen. Ibland är jag pigg på kvällen fast att jag inte sovit någonting under dagen.
   Kissar gör jag verkligen hela tiden känns det som! Jag är mer törstig än annars och dricker ju mer, sen är det ju varmare nu på sommaren så vätskan behöver jag ändå. Ibland måste jag upp på natten men oftast klarar det sig till morgonen. Dock är det rätt så akut när jag vaknar!
  
I tisdags så fyllde Fuji år förresten! Hela 5 år gammal blev han!
Det firade han och Roger med pizza till middag, jag jobbade kväll. Han uppskattade det jättemycket, ja båda två egentligen!
 
Idag ska jag tvätta och städa lite och sen gå och släppa ut mammas hundar. Hoppas att det är fint väder då så att jag kan få lite sol på mitt bleka ansikte och ben!
Kanske blir det en powernap i deras soffa på altanen också ;)
 
Ha en bra torsdag!
// Marica

Kommentera här: