Fullspäckad vecka väntar!

   Under denna veckan har vi på Ica kvantum kunnat handla online med bra rabatt. Så jag passade på att beställa en massa till kalaset som vi sen ska hämta imorgon eftermiddag. 

Vi ska ju ha tårta och kakor eftersom det känns smidigast och passat bra till ett ettårs-kalas när man har öppet hus :)
Det blir lite olika sorters kakor så det blir en del att baka. Sen ska det städas och ställas i ordning här också! 
Sen är där en massa annat som jag ska göra och hinna med under veckan dessutom. 

Imorgon ska vi till barnmorskan på kontroll sen hämta upp varorna jag beställde ikväll. 
Eventuellt ska vi och köpa ett soffbordet till spelrummet också. Men vi får se vad vi hinner med helt enkelt. 

Tisdag ska jag på zonterapi för min handled och för förkylningen. Sen blir det att baka när vi är hemma. 

Onsdag passar jag Tilda och ska baka.

Torsdag ska vi och hälsa på på dagis med Elise under förmiddagen och bakar resten av dagen.

Fredag ska jag och Elise klippa oss under förmiddagen och Roger är ledig så förhoppningsvis kan vi baka det sista och ställa iordning. Troligen behöver vi handla mer också så det ska hinnas med :) 

Sen är det dags för kalas så det blir fullt upp hela helgen!

Förkylningen känns nu lite aningens bättre så jag hoppas att den inte blir så långvarig! 
Ha en bra kväll :) 


Elise klappar på lillebror ❤

Kommentera här: