Lördag

   Colin verkar bättre och feberfri idag så det är jätteskönt. Men han är fortfarande väldigt trött. Han vaknade var tredje timme inatt och åt sen var han vaken 5-8.30 typ och somnade sen och sover fortfarande! Mina bröst är väldigt fulla nu! 
Elise somnade i sin juniorsäng för sin middagslur och sover gott sen 1 1/2 tim tillbaka. Jag däremot vaknade med halsont och en lite speciell röst. Låter jättekul när jag pratar! 

Roger jobbar dubbelpass idag 6-22 så det blir en lång dag hemma med barnen. Men mysigt såklart. Vi ska och släppa ut busarna (hundarna) i Asmundtorp när Elise vaknar. Sen håller jag på och tvättar lite också. Så dagen ska nog gå rätt så fort i alla fall tror jag. 

  
Mellanmål idag - majs, blåbär, gurka och tomat. Majs och blåbär tog slut! De är favoriterna, lite udda blandning men det uppskattades i alla fall ; (

Kommentera här: