Jobbhelg för oss båda

Nu i efterhand förstår jag inte hur vi fått ihop det och hur Roger orkat...


Natten till lördag jobbade Roger 22-6 
Jag jobbade 11-15 på lördagen
Sen jobbade han 18-6 lör-sön
Jag har jobbat 9-15 idag
Inatt jobbar han 18-6 igen!
Vi har knappt sett varandra och han har fått minimalt med sömn. När Colin har sovit middag har han legat i soffan med Elise tittande på film. Sen sov han innan jag körde också.
Han får ta igen sömnen sen ❤

Jag fick nästan 2 extra timmar idag mot vad jag skulle jobbat så det var bra. Eftersom det är söndag har jag 100% ob. Så det blir dubbelt. 

Men det har gått rätt bra ändå. Man får det att fungera helt enkelt. 
Imorgon är jag ledig och då ska jag iväg och leta present till bröllopet som vi ska gå på till nästa helg. Det ska bli så roligt! 
Jag jobbar en massa i veckan så det kommer inte finnas tid de andra dagarna så jag måste fixa det imorgon. 

Trevlig söndagskväll

Kommentera här: